Rörigt folkparti.

Folkpartiet i Lidköping fick i veckan kritik för att ha ett rörigt program angående sin lokala politik. Nu har man fått gott sällskap av sina partibröder i Göteborg som enligt GT tycker att man transporterar döda onödigt långa sträckor. GT tyckte dock att det vore mer angeläget om fp engagerade sig mer i frågor om levande Göteborgare och det ligger väl något i det.
Angående levande och döda så såg jag i en annan tidning häromveckan att en kvinna bragts om livet av sin avlidne man. Hon åkte med som passagerare i bilen som fraktade kistan med makens kvarlevor när de krockade och kistan flög fram och dödade kvinnan. Huruvida de var folkpartister eller ej förtäljde dock inte historien.


Ja de får väl göra en "Sverker" med sitt lokala program i Lidköping.

Kommentarer
Postat av: ingrid sommarmo

Hej Ove, vet inte hur jag hittade hit men tror att jag sökte på "vänsterbloggar".



Jodå, jag delar dina röda tankar och tycker att politik mest är ett (elakt) spel för gallerierna.



Jag är en grön anarkist och jag lovar att jorden skulle se annorlunda ut om bara jag (en sann oligark och diktator hahaha)skulle bestämma.



Nu hittar man tecken på att ekonomin håller på att återhämta sig: fler bilar rullar på våra vägar!!! Ett säkert tecken enligt reportern i P3. Jag säger haha igen men med en tår i ögat när jag tänker på min dotters ofödda barn.



Om du inte har gjort det innan, så gör det är du snäll, gå in på:

.chrismartenson.com

Där finns mycket intressant att läsa, notera också hans "the crash course", särskilt kapitel 17a,om oljan. Mycket informativ OCH skrämmande.



Hälsningar Ingrid



2009-09-12 @ 17:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0