Jag lider med S medlemmarna i Götene!

S partiledningen i Götene befinner sig tydligen på avgrundens rand. De har kommit till århundradets slutsats på sin hemsida, nämligen: Vänsterpartiet i samverkan med Sverigedemokraterna.
Hur har de då kommit fram till detta? Jo det var så att Sverigedemokraternas representant (som för övrigt agerade som siste ledamot) i fullmäktige röstade likadant som Vänsterpartiet. Och inte blir det sämre av att frågan det handlade om var att upprätthålla de demokratiska spelreglerna. Jag lider verkligen med S medlemmarna som förväntas stå bakom denna partiledning.
För mig verkar det som om S partiledningen i Götene håller på att drunkna i sin egen avföring! Jag möter dem gärna i en debatt angående deras artikel när som helst, frågan är väl närmast om de skulle komma? Tragiskt är det hursomhelst när man ser vad männskor kan nedlåta sig själva till. Men det är deras problem, mig rör det inte i ryggen och knappast någon annan i partiet helller skulle jag tro.

Man kan ju för övrigt undra om det gått S-ledningen i Götene förbi att deras parti i riksdagen röstade likadant som Sveridemokraterna om besparingar på regeringskansliet, apropå samverkan?


Kommentarer
Postat av: Johan

Att S kunde sjunka lägre var svårt att tro, tydligen var det fullt möjligt!

2011-01-19 @ 16:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0