"Kådisarna" är sig lika!

Följande skrev Tommy Larsson (KD) på sin lokala blogg hos Lidköpingsnytt den ................ 16 okt 2010. "Det är lång tid sedan jag skrev här på min blogg. För detta har jag fått en del kritik. Detta är med rätta. Jag har varit borta en vecka på semester och en hel del att ta igen på jobbet efter valrörelsen. Men jag lovar skärpning."
Efter detta har han inte skrivit en rad.
Ja inte kan han kalla sig skärpt precis idag då antar jag? Eller var nästa semester vääälidigt lång? Sanningen är väl att väljarna inte är lika intressanta längre för KD när det nu är ganska långt till nästa val, undantaget regionen då förstås. Återstår väl att se om han lyckas skrapa ur sig ngn rad innan detta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0