Censurerande Monica Green (S) vägrar svara!

Jag ställde en fråga i ett öppet brev till socialdemokraten Monica Green med anledning av att hon själv skrev att vi nu måste få ett slut på lönedumpningen och de slavliknande förhållande som råder inom åkerinäringen. Då hon inte svarade så skrev jag en kommentar till henne på hennes blogg men den blev censurerad av Monica och publicerades aldrig. Något mailsvar har jag heller inte fått på det mail jag skrev till henne när jag skickade in brevet till Lidköpingsnytt.
Jag är inte förvånad, men jag tycker det är ynkligt när man påstår sig förespråka öppenhet och demokrati och dessutom är förtroendevald att inte svara på en så viktig fråga för den svenska väljarkåren. Att dessutom censurera kommentarer visar väl enbart på att Monica Green slänger ur sig en massa saker som hon sen inte kan stå för. Populism brukar det kallas och det är tydligen gångbart hos våra två största partier. Moderaten Annika Håkansson censurerar också bort kommentarer när verkligheten visar något annat än vad Moderaterna vill påstå.
Får väl överväga en uppföljare till Monica Green hos Lidköpingsnytt och fråga varför hon inte svarar!

Kappvändare nr:1, Monica Green.

Egen härd är guld värd?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0