Jag har blivit hotad?

Nej det har jag inte blivit men det sades så, till mig. Någon hade "hotat" att polisanmäla mig! Det kan jag ju inte betrakta som ett hot precis, men det är väl ett ord som ligger i tiden i Götene just nu.
Det finns tydligen personer som upprörs över vad jag skriver här på min blogg och tydligen vill man nu också misskreditera partiet pga detta.
Återigen är det det klassiska misstaget att inte kunna skilja på sak och person som spelar vissa ett spratt.
Jag tycker själv att jag är tydlig i vinjettexten när jag skriver: Lite tankar och personliga åsikter om politik o lite dittan och dattan.
Att jag sedan är medlem i Vänsterpartiet och klargör detta med partiemblemet har ju ingenting med partiet att göra för övrigt.
Men tydligen skulle nu jag som person och partiet misskrediteras i pressen, så det kan ju bli spännande att slå upp nästa nummer på fredag. Är det lika illa vinklat och skrivet som när kommunalrådet fick lufta sin strupe senast så kan det nog bli riktigt nattsvarta rubriker. Jag får ju ta skiten naturligtvis som skriver här men det är synd om partikamraterna som då indirekt blir oskyldigt drabbade. Ja det blir de ju redan för den delen då de blir påhoppade och får ta skit för mina skriverier om det politiska hantverket i Götene. Förstår inte varför man inte kontaktar mig personligen om man har synpunkter. Jag är aldrig omöjlig och har jag skrivit något felaktigt skall det naturligtvis rättas till. Ingen är ju felfri!
Men är det nu polisanmält som det sägs, så får väl utredningen visa på de ev felaktigheterna och då skall jag naturligtvis ta ansvar för detta. Det är ju trots allt inte någon IB affär!
Friad blev jag av webblogg.se iaf. Bloggen blev visserligen stängd för en stund då någon anmält att jag skulle hängt ut någon i mina inlägg. Då jag frågade efter specifik information så var det inget jag skrivit visade det sig. det var en bild som väckt anstöt så den tog jag bort då. Så lätt kan det vara att reda upp ett missförstånd om man kommunicerar med varann. Tänkvärt, hoppas jag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0