Grattis värmeverket Lidköping, till årets kommentar :-)

Centerpartisten Kent Folkesson lämnar värmeverkets styrelse. Orsaken är att man skall fortsätta elda sopor.
I artikeln hos Lidköpingsnytt säger han: "- Jag kan inte acceptera att man planerar för fortsatt förbränning av sopor – det går mig emot och därför vill jag inte fortsätta i styrelsen för Värmeverksbolaget."
 
I kommentarsfältet till artikeln fick han då "årets kommentar" enl. min mening. Den löd: "Månggifte, fri invandring och skrotad arvsrätt är ju enklare att acceptera!"
 

Det kan inte vara lätt att vara Centerpartist idag, eller som en annan känd potentat uttryckte det:
"Vi i centerpartiet har alltid velat och kommer alltid att vela "
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0