Nyanserad debatt.

För en kort tid sedan var det ett par folkpartistiska herrar som efterlyste en nyanserad debatt vilket jag då skrev om eftersom de i nästa andetag presenterade statistik som fan läser bibeln. Idag när jag kollade in FP´s nya bloggare Per Jonsson så såg jag följande i hans presentation av sig själv,
"Hatar när folk kommer i kläm eller blir illa behandlade."
Utan att betvivla att Per personligen tycker så, kan man ändå inte låta bli att undra hur han får ihop det med alliansens politik?
Jag skrev ju tidigare om 2/3 samhället och FP idag och med anledning av ovanstående presentation så kan man ju tycka att Per kanske skulle "nyansera" sin presentation något. Det vore ju  mer nyanserat om den speglade den förda politik alliansen står för?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0