Fick ett trevligt mail av en kollega................


Det är så här 'Förtvivlan' ser ut ...





Det är så här 'Förlåt' ser ut ...





Svårt med stavningen !





Privatangelägenhet, tack!!




Tillräcklig volym kanske?




Taskigt ögonmått -




Omskakande olycka -





Hårt att vara polis





McBRÄNT





Jag tror jag håller mig…





Seriekrock !





Glömt något?





Låt mig få förklara !!!





Det här får dig att le!





Hur man hanterar en problemgranne





Löjliga familjen






Begåvad kille!





En bra anledning att använda pyjamas!!!




Årets tatuering!





Senaste grillaccessoarerna
Dessa är ett måste !






! ! ! !



Ibland känner man att man bara måste dela med sig, eller hur?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0