Vår i luften.

06:45 klev jag ut för att åka till Lidköpings ridklubb där dottern idag har stalltjänst. En stilla morgon med vår i luften. En flock tranor passerade över mig med sitt karakteristiska trumpetande, dock så högt att jag aldrig såg dem genom morgondiset. Årets morgon så här långt i.a.f.
Hos ridklubben är det idag regionala dressyrtävlingar med många hemmaekipage i startlistorna. Som krona på verket deltar Anette Christensson som för övrigt lyckades så fantastiskt bra i Göteborg under Gothenburg horse show. Sevärt, så ta er söndagspromenad förbi LRK och passa på att ta en titt. Eller varför inte rentav avnjuta lunchen där samtidigt? På menyn är det kycklingfilé med potatisgratäng, mycket välsmakande kan jag intyga.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0