Anders Borg vet ingenting, men han tror desto mer!

Ekots Lördagsintervju med Anders Borg tenderade mer att gå åt det religiösa hållet än att försöka klara ut vad som händer i verkligheten. Jag vet inte men jag tror, var Borgs upprepade mantra genom hela programmet. Jag funderade faktiskt ett tag på att räkna hur många ggr han använde sig av uttrycket "jag tror" men sen tänkte jag att det är ju bara Anders Borg. Hade det varit en respektabel person i sammanhanget hade jag nog gjort det.
Men man får nog skicka honom en tacksamhetens tanke trots allt, för han hjälper verkligen oppositionen genom sina framträdanden.
Amen!
"Alla siffror pekar uppåt", tror jag?

(om det ändå kunde varit en presentation över arbetslösheten)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0