"Diktaturens kreatur"!

Min blogg blev ju nedstängd häromdagen, för någon timme iaf. Ja det blev några timmar extra eftersom jag inte hade tiden att vara hemma och ta bort lösenordsskyddet igen. Spelar ju mindre roll för mig personligen, men jag undrar i vilket syfte någon försökte få bloggen stängd? Ryktet säger att det var förra kommunalrådet Bo Bergsten (KD) som var orsak till det. Åtminstone har jag fått från säker källa att han skrutit med att han lyckats stänga min blogg. Förhåller det sig på det sättet så är det ju bara att beklaga alla som lagt sin röst på KD i valet.
Är Bosse en ulv i fårakläder?
 
 

Kommentarer
Postat av: Jörgen Larsson

Hade detta hänt mig hade jag polisanmält det hela!

Svar: Ja man kanske skulle fråga ngn av dem man känner?
Ove Nordström

2012-10-21 @ 18:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0