Dan före dan!

Skinkan har precis blivit klar, sista julklapparna är köpta så nu är det bara att vänta in julen. Jag önskar alla en riktigt god jul och hoppas att inte alltför många behöver känna sig drabbade av regeringens orättvisor. Nöjda barn brukar betyda nöjda föräldrar och då även en glad jul. Tomten behöver ju ingen vänta på detta år heller eftersom regeringen fortfarande sitter kvar med den stora tomten Reinfeldt vid rodret. Alliansen vill ju också tro att de skall förbättra sjukvården åt oss. Ändå är det tydligen de alliansstyrda landstingen som sämst klarar att korta vårdköerna, undra om de önskar en vänstermajoritet som avlösning för väljarnas bästa? Mer politik blir det inte idag. Bifogar en bild av den vackra uppesittarkvällsdagens morgon (där fick jag till det) eftersom jag sov ovanligt tungt denna morgon fick jag chansen att fota den. God Jul!


Men ett julmotiv måste ju också få plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0