TV-kändis ;-) igen.

Något förvånad blev jag igår när dottern kom ut från sitt rum och sade att: -Du är med i bonde söker fru!
Ja eftersom jag inte ser på detta program så blev det att gå in på datorn och se efter. Mycket riktigt, där kom man gående bakom bonden och hans mö. Kommer ihåg ögonblicket från Falsterbo i somras men jag hade ingen som helst aning om att kameran var för bonde söker fru. Så då kan man konstatera att det var andra gången på tre år man hamnade i "focus" på Falsterbo och det är väl nästan att betrakta som ett kändisskap ;-)






Kommentarer
Postat av: Ronny

Hej Ove



Det gäller att hålla sig framme, vem vet kanske TV4 har upptäckt att du gör dig bra i TV och erbjuder dig nåt programledarjobb framöver. Jag kommer att kolla noga i fortsättningen.

2008-12-12 @ 09:36:56
URL: http://ronson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0