Hallmotståndarna upphör inte att förvåna.

Observer och Elof och allt vad de kallar sig har nu tydligen gett upp kampen mot Kjell Hedvall och Göran Larsson. Nu var det min tur i ett debattinlägg jag gjort mot förslaget om vägtullar att få ett par svingar om Hallen. Det visar väl på hur fel det blir när man argumenterar mot en sak (hallen) men inte har några konkreta fakta att argumentera med. Jag vet inte hur många ggr som kommunalrådet visat på varför och hur man gått tillväga och slutligen efter 2 år kommit fram till ett beslut med nästan total politisk majoritet, även över blockgränserna. Naturligtvis har det inte varit en lätt fråga för beslutshavarna.
Hur som helst så är beslutet fattat och jag har iaf fullt förtroende för att kommunfullmäktige tog ett riktigt beslut. Vem kan frågan bättre? Ja inte tror jag att Observer och Elof har haft ett bättre underlag för sitt beslut att till varje pris vara emot, än vad politikerna hade till sitt slutliga ställningstagande för att bygga hallen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0