Sjukdom?

Kände mig lite krasslig igår när jag satte mig vid datorn med nyheterna på i bakgrunden.Men så helt plötsligt försvann det och det var i samband med att Beck skulle börja. Så i eftermiddags så upplevde jag samma fenomen i samband med att reprisen av agenda sändes, ett plötsligt illamående. Då gick det upp ett ljus! Det var Maud Olofsson jag hört i bakgrunden vid dessa båda tillfällen. Det var ju så lugnt och skönt i "rutan" ända tills SAAB-krisen tog riktig fart. Helt plötsligt uppenbarade hon sig igen och började sitt eviga tjatter. Varför inte ta och byta namn på vinterkräksjukan till Maud Olofsson syndromet?


Kommentarer
Postat av: Simone

Underigt, jag får exakt samma symptom när jag hör Reinfeldt. Kan man inte få in det under någon samlingsterm typ "Galna-minister sjukan" eller något?

2009-02-24 @ 22:29:22
URL: http://patalompolitik.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0