Missförstånd, vilseledande eller olika uppfattning?

Debattens vågor har gått höga på LN efter min årskrönika och till slut handlade de flesta kommentarer om procentsatser ang. namnbytet på fastighetsskatten till kommunal avgift. Jag ironiserade något över detta i förra inlägget och tänker inte fördjupa mig mer i det nu heller mer än att konstatera att på Holger Gustavssons blogg kan man läsa att ingen bör betala mer än 2800:- i fastighetsskatt (avgift) och då är det väl närmast så att 100% har fått en höjning utifrån hans löften till väljarna. Rätta mig om jag har fel. Som kuriosa kan jag ju nämna för de som inte läst min årskrönika att jag där inte berörde fastighetsskatten (avgiften) med ett enda ord. Det rinner iväg ibland ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0