Censurerad av Lidköpingsnytt.

Att majoriteten i Lidköping inte vill släppa in privata aktörer inom skola, vård och omsorg är ju knappast något nytt. Nu upprördes alliansen över detta eftersom de vill ha en utredning i frågan vilket majoriteten naturligtvis sade nej till.
Då jag skrev en kommentar och hänvisade till Sthlms misslyckanden i dessa frågor så kom inte denna kommentar med. Det roliga var att redaktör´n tyckte att han inte kan sitta och kolla fakta överallt ifrån men ändå gav mig kommentaren att det förekommit bra avknoppningar i Sthlm också. Ja men då hade ju redaktör´n kollat detta redan så varför blev jag cencurerad? Skitsamma, det är redaktör´n som bestämmer och det finner jag mig i även om jag kan tycka en del är lite obefogat att stryka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0