Sahlin, ditt dj.... stolpskott!

Hur fan kan hon stå i TV och försvara att vissa riksdagsmän skall särbehandlas och kunna uppbära riksdagslön när de uppbär lön genom att arbeta på annat håll? En "vanlig" arbetare som åker från sin arbetsplats utan att stämpla ut oc tjänar pengar på annat håll får sparken direkt! Och detta är väl helt självklart, riksdagsman eller ej. Har hon så dj.... dålig verklighetsförankring så sparka ut henne ur sossepartiet med en gång! Ska svenska löntagare behöva straffas i 4 år till p.g.a. denna högborgerliga bracka? Nu får det ta mig f.. vara nog!




Kommentarer
Postat av: LIGIZT

Har sedan flera år ansett att S blivit mer och mer ett "högerparti". Visst, det finns skillnader mellan S o "de nya moderaterna" (vilket i grund o botten är samma jäkla skit som de gamla,om ej värre btw) En grundbult är väl iaf att åtminstone försöka leva som man lär. Jag är o kommer att förbli en piratpartist men det måste ej utesluta min önskan om ett regeringsskifte. En allians som utan större skrupler genomför sina (forna) motståndares förslag one by one, lite ändringar i otyget. Men likt väl är det enbart lite smink på en gris. Nej,var ggn jag ser/hör M.S eller T.B namn eller påhitt blir jag lite väl känslosam. Så jag låter bli att skriva mer om det.. Jag önskar V ett rekordval nästa år o (enligt min lilla fantasi) Skulle PP,MP och V varit lysande i en egen majoritet hehe ;-) Bra blogg Oven btw :-)

2009-10-16 @ 01:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0