Lidköpingsbonus uppmärksammad.

Att de anställda inom vård o omsorg i Lidköping får dela på 880 000 i bonus uppmärksammades av Kommunalarbetaren. Ja all reklam är bra reklam sägs det ju. Undra om detta även gäller Villa-Lidköpings BK nu?
Besvikelsen över uteblivna resultat riskerar att visa sig i publiksiffrorna om man får tro de mindre positiva kommentarerna i div. media nu. Det är synd om det blir så. Jag var själv oerhört besviken efter matchen i Haparanda, 4-0 till HT efter 28 min. kändes oerhört frustrerande då och jag undrade verkligen hur tränarna skötte sin uppgift att motivera och förbereda laget. Men ser man på resultaten i hela serien nu så verkar det mer vara motivation som avgör matcherna. Hur skulle annars Vänersborg lyckats betvinga Västerås i Västerås till på köpet. De lag som verkligen är i poängbehov nu verkar vara de som också gör de bästa resultaten. Motivation slår klass! En gammal klyscha som säkerligen spelar in så här i slutet av serien, minns Villas fina avslutning förra året. Lagen är så oerhört jämna så motivationen måste vara på topp. Det är ju för övrigt inte bara i bandyn man ser detta. Även elitseriehockeyn visar detta. Nu hoppas jag verkligen att Villas motivation är på topp när Haparanda kommer på besök på söndag. Då skall iallafall jag återigen ta den fina arenan i besittning och hoppas att många med mig tänker likadant! Dessutom har man ju inte förlorat någonting innan man åkt ur slutspelet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0