Mosbricka på Torngrillen!

I kväll avnjöts så den överenskomna mosbrickan tillsammans med Jörgen Larsson (oberoende liberal) och Kjell Hedvall (S). Det hela uppkom ur en diskussion ang. Torngrillens upphörande då Jörgen lovade Kjell en mosbricka om det blev en ny korvkiosk vid gamla vattentornet som det var förr om åren. Eftersom jag inte kunde hålla mig ur denna diskussion då jag i ungdomen levererade korvbröd till Valles bjöds även jag in av Jörgen.
En trevlig kväll blev det med god mat, kaffe, glass och lite lättsamt samtal utan några större djupdykningar.
Stort tack till Torngrillen för god service och god mat.

Foto: Björn Smitterberg

Kommentarer
Postat av: Jörgen Larsson Oberoende liberal

Det var en mycket trevlig kväll! Detta kunde ju bli en tradition att 30 juni sammastråla och gå igenom det politiska lägete inför semestern! Så, tack för en trevlig stund!

2010-07-01 @ 14:27:34
Postat av: Oven

Tack själv Jörgen. Kanske det kan bli en tradition. Mersmak gav det definitivt.

Trevlig sommar!

2010-07-01 @ 21:55:02
URL: http://ovenordstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0