Bra Jens Holm och Rikard Allvin ang. ACTA!

Äntligen en artikel i media från V mot det odemokratiska ACTA-avtalet! Jag frågade här på bloggen häromveckan varför V inte syns i denna debatt, därför är det extra glädjande att denna artikel kom nu. Antagligen lär debatten öka ju närmare riksdagsbeslutet kommer. Tyvärr lär väl sossarna som vanligt följa alliansen som ett "rompedrag" som vi säger här i Skaraborg! Reinfeldts vilja att totalt kunna kontrollera folket för kapitalets intressen vet tydligen inga gränser.
Svd



Kommentarer
Postat av: Anonym

Då jag sällan har tid att kolla din blogg numer så vet jag inte allt vad du skriver! Men jag håller med i anti ACTA skrivelserna att detta är odemokratiskt! Ett europeiskt föredrag, i den amerikanernas ledband!

Vänsterpartiet gör mkt bra men det finns ännu ingen som gör samma arbete som piratpartiet! /

2012-02-17 @ 09:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0