Lite mer Götene!

Med tanke på kommunalrådets artikel i fredagens lokalblaska som jag skrev om i förra inlägget så är det några saker som är lite anmärkningsvärda.
Dels detta med hot som jag också tidigare omnämnde i samband med att S bröt majoriteten. Då hette det:
"– Det har förekommit krav, ultimatum och hot från Götene Framtid. Vi jobbar inte så att vi går ut i tidningarna med olika saker, utan vi försöker lösa det i samförstånd." (Kenth Selmosson)
SR Skaraborg
 
Sistnämnda meningen där är tydligen helt bortglömd av Kenth nu, eftersom han inte en enda gång tagit kontakt med mig personligen och påtalat något sakfel i min blogg. Så möjligen har S då ändrat arbetsmetod nu till att: gå ut i medierna istället för att försöka lösa det i samförstånd?
 

En annan sak jag reagerade på i artikeln var när kommunalrådet sa att: "-Inte förrän jag blev kallad till polisförhör den 6 september fick jag veta vad jag egentligen var anklagad för."
Detta ser jag som något märkligt eftersom Radio Skaraborg redan i april intervjuade Kenth i just denna fråga. En intervju som för övrigt är ganska roande att höra.
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=97&artikel=5060617
 
Men nu lämnar jag detta ärende eftersom det inte tillför något av värde överhuvudtaget!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0