Lokalblaskan NLT's privata ineffektivitet!

Ca kl 14,45 igår skrev jag en kommentar på nätet som svar på en annan och skickade in till lokalblaskan NLT. Nu är kl. 10,05 och det är alltså 19 timmar och 20 minuter sedan jag skickade min kommentar och den är ännu ej publicerad. Nu har jag skickat ytterligare en så får vi se om det händer ngt?
Blaskan kallar sig oberoende liberal, men vad det står för idag verkar vara att allt skall vinklas i minst 90 grader åt höger! Och är det inte åt höger så är det för att stryka makten medhårs oavsett om makten har rätt eller fel.
Diktaturens kreatur, sa Palme i ett sammanhang. Varför kom jag att tänka på det just nu?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0