Irritation från Selmossons?

Mitt inlägg från häromdagen (40-årig Götenebo gripen för hoten mot Selmosson (S).) ang. Kenth Selmosson och anhållandet av en 40 årig Götenebo för att ha riktat hot mot honom väckte tydligen lite bittra miner av kommentarerna att döma. Bl.a. fick jag frågan vilket samhälle jag ville ha, av en som tydligen inte har hela bakgrunden klar för sig.
Vårt fd kommunalråd gick ut i media ang dessa hot och blandade in blogginlägg från mig tillsammans med de hot han sade sig fått riktade mot sig. Varför gjorde han det? Det skulle aldrig falla mig in att på något sätt hota någon med annat än rättsliga åtgärder isf. Att jag ironiserat över vad jag och många med mig tycker är korkade beslut är en helt annan sak. Men det finns ingen som helst anledning att blanda ihop detta med ev hot som skulle ha riktats mot honom på någon annan sida med annat än att han avsiktligt försökte smutskasta mig.
När vårt fd kommunalråd tidigare ljugit både mig och andra rakt upp i ansiktet (för att inte tala om fabuleringarna i Uppdrag Granskning) så är det knappast konstigt att man ifrågasätter vad som kommer ut i medierna ensidigt från honom. Tydligen skall han alltid få presentera "sina sanningar" oemotsagt för att ett publicerande överhuvudtaget skall komma till stånd. Bara det är mycket märkligt i sig?
Men som jag skrev senast så är det väl bra att saken blir prövad nu då så att det kan läggas till historien.
Och det skall fortfarande bli intressant att följa om det funnits några reala hotbilder eller om alltihop bygger på den (som jag betraktar det) väldigt oseriösa websidan med fd kommunalrådets namn?
 
?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0